امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 682
  پرینتخانه » شاهین شهر تاریخ انتشار : 09 ژوئن 2024 - 21:03 | 71 بازدید | ارسال توسط :

برگزاری المپیاد معماری استان اصفهان در شهرشاهین شهر

مرحله نهایی المپیاد معماری استان با حضور معاون آموزش متوسطه، رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر در هنرستان شیخ بهائی این شهرستان برگزار شد.
برگزاری المپیاد معماری استان اصفهان در شهرشاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری صبح شاهین شهر ، سید احمدرضا بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه در این مراسم ضمن قدردانی از میزبانی شایسته مدیریت شاهین‌شهر و زحمات مدیریت و کادر متعهد هنرستان شیخ بهایی، اظهار کرد: آنچه به‌عنوان شایستگی مطرح است، فراتر از دانش‌ها و مهارت‌ها است، چرا که رشد همه‌جانبه انسان و بالارفتن سطح ادراک او، قادر است هر دانش و مهارتی را دگرگون کند و نقشی نو دراندازد.

وی هنرجویان معماری را تأثیرگذار بر روان انسان‌ها از طریق فضاسازی استادانه خواند و گفت: به‌کارگیری فرهنگ و تمدن ایرانی در فضایی آرامش‌بخش، در معماری ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنی لوحی با بررسی روند اجرای المپیاد معماری، گفت: هنرجویان باید به کاربرد مفاهیم مختلف در معماری اشراف داشته باشند و اثرگذاری معماری و معماری داخلی در روحیه شاغلین در مشاغل مختلف را تحلیل کنند.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد نظم در مکان را، معماری داخلی همه‌جانبه‌نگر دانست و بر لزوم توجه هنرجویان به این موضوع تأکید کرد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدایایی از مدیریت و کادر هنرستان شیخ بهایی، مهندس داودی مدیر هنرستان و همکاران و هنرآموزان ساعی ایشان تقدیر شد.

نویسنده : لیداوطن خواهان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

هجده + 19 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.