امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 594
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار شاهین شهر تاریخ انتشار : 02 ژوئن 2024 - 14:33 | 58 بازدید | ارسال توسط :

دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با ۱۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: زن کلاهبرداری که با ترفند درج آگهی فروش عمده و زیر قیمت محصولات آرایشی در بستر اینستاگرام ، 140 میلیارد ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با ۱۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری

به گزارش پایگاه خبری صبح شاهین شهر؛ سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت :در پی دریافت دستور نیابت قضائی از یکی از استان های همجوار مبنی بر شناسایی و دستگیری زن کلاهبرداری ساکن شاهین شهر که با ترفند درج آگهی فروش محصولات آرایشی در بستر شبکه مجازی اینستاگرام ،مبالغی هنگفت از مشتریان خود در استان مذکور کلاهبرداری کرده بود شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران با تلاش و اقدامات تخصصی محل زندگی متهم در یکی از محلات شاهین شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: این زن کلاهبردار در کانال اینستاگرامی خود اقدام به تبلیغ فروش مواد ژل بوتاکس اصل زیر قیمت شرکت تولید کننده می کرد و در مراحل اول برای جلب اعتماد و فریب مشتریان خود که اغلب از استان های جنوب و جنوب شرق کشور بودند سفارشات جزئی آنها را پاسخ گو و در قبال پول واریزی برای آنها کالا ارسال میکرده ولی در ادامه با دریافت سفارشات عمده آنها، پس از واریز مبالغ هنگفت به حساب اعلامی اش که متعلق به فردی معتاد بود دیگر پاسخگوی آن ها نبوده است.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به این که مبلغ کلاهبرداری شده توسط این متهم از شهروندان تا کنون ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد:متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

1 × 3 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.