امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 518
  پرینتخانه » اخبار شاهین شهر, شاهین شهر تاریخ انتشار : 07 می 2024 - 20:14 | 21 بازدید | ارسال توسط :

تامین آب شرب پایدار ۴ روستای شاهین شهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه با در مدار قرار گرفتن این مخزن، آب شرب بیش از ۲ هزار نفر از روستاییان منطقه کلهرود به صورت پایدار تأمین می‌شود، اظهار داشت: با اجرای این پروژه آب شرب ساکنان روستاهای کلهرود محله قلعه، سر بیشه و تکلر با فشار یکسان تأمین می‌شود.
تامین آب شرب پایدار ۴ روستای شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری صبح شاهین شهر ، حسین اکبریان با اشاره به اینکه تا پیش از اجرای این پروژه مردم منطقه گاهی با افت فشار آب مواجه می‌شدند، افزود: هدف از اجرای این پروژه افزایش حجم ذخیره این مخزن است.

وی اظهار کرد: حجم محدود مخزن قبلی ۱۵۰ متر مکعبی روستای کلهرود که به دلیل گذر زمان فرسوده شده بود، در برخی از فصول سال باعث سرریز شدن آن و هدر رفت آب می‌شد.

اکبریان افزود: عملیات احداث مخزن بتنی زمینی ۲۵۰ متر مکعبی کلهرود هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان به همراه داشت که از محل اعتبارات عمرانی تأمین شد.

وی به نوسازی شبکه آب روستای کلهرود در سال‌های اخیر پرداخت و تصریح کرد: در سه سال گذشته بیش از هشت کیلومتر از شبکه روستایی کلهرود اصلاح و بازسازی شد چرا که قطر شبکه توزیع آب روستای کلهرود ۵۰ میلیمتر بود که موجب رسوب گیری جدار شبکه و به دنبال آن افت فشار آب می‌شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: با اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستای کلهرود قطر لوله‌ها به ۹۰، ۱۱۰ و ۱۶۰ میلیمتر افزایش یافت که به صورت ثقلی آب از شبکه به مخزن منتقل می‌شود و آب شرب روستای کلهرود از یک رشته قنات با دبی سه لیتر در ثانیه تأمین می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

14 + 5 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.