امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 348
  پرینتخانه » اخبار شاهین شهر, اقتصادی تاریخ انتشار : 12 ژوئن 2023 - 1:01 | 162 بازدید | ارسال توسط :

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی؛ تهدید امنیت غذایی کشور با قطع ۶ ساعته برق چاه های کشاورزی

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه قطع ۶ ساعته برق چاه های کشاورزی امنیت غذایی کشور را به خطر می اندازد از وزیر نیرو خواست تا این قطعی یا برداشته شده و یا به ۲ ساعت در شبانه روز کاهش پیدا کند. به گزارش صبح شاهین شهر، در نشست […]

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی؛ تهدید امنیت غذایی کشور با قطع ۶ ساعته برق چاه های کشاورزی
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه قطع ۶ ساعته برق چاه های کشاورزی امنیت غذایی کشور را به خطر می اندازد از وزیر نیرو خواست تا این قطعی یا برداشته شده و یا به ۲ ساعت در شبانه روز کاهش پیدا کند.

به گزارش صبح شاهین شهر، در نشست علنی که روز (یکشنبه، ۲۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار مصوب سال ۹۰، گفت: براساس این ماده قطع برق برای چاه های کشاورزی ممنوع است در حالی که وزارت نیرو مصوبه و برنامه ای ارائه کردند که چاه برق چاه های کشاورزی ۶ ساعت در شبانه روز قطع شود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس ادامه داد: قطع ۶ ساعته چاه های کشاورزی موجب به خطر افتادن امنیت غذایی کشور می شود، سال، سال تولید بوده و مهم تر از تولید اقلام غذایی تولید دیگری نداریم لذا خواهشمندم یا برنامه قطع برق چاه های کشاورزی کلا برداشته شود یا حداقل به ۲ ساعت کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: کشاورزان بهر امیدی کشت و کار می کنند، محدودیت های قبلی که با کنتور هوشمند برقرار شد به همراه این قطعی های اخیر کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای/ پیام

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

سه × 3 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.