امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 398
  پرینتخانه » اخبار شاهین شهر, شاهین شهر تاریخ انتشار : 09 آگوست 2023 - 21:31 | 158 بازدید | ارسال توسط :

دستگیری عامل توزیع مواد افیونی دارای دستگاه کارتخوان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی فرد مواد فروشی که با تهیه دستگاه کارت خوان بانکی در یکی از محلات بخش میمه شهرستان به صورت گسترده اقدام به فروش مواد افیونی می‌کرد دستگیر شد. سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش میمه شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود فردی را […]

دستگیری عامل توزیع مواد افیونی دارای دستگاه کارتخوان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی فرد مواد فروشی که با تهیه دستگاه کارت خوان بانکی در یکی از محلات بخش میمه شهرستان به صورت گسترده اقدام به فروش مواد افیونی می‌کرد دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش میمه شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود فردی را که با تهیه دستگاه پوز بانکی به صورت گسترده اقدام به فروش مواد افیونی در یکی از محلات این بخش می‌کرد را شناسایی کردند و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این فرد ضمن هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را به همراه بیش ۷۳۰ گرم تریاک آماده فروش در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فروشندگان و توزیع کنندگان مواد افیونی با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

دوازده − 11 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.