امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 484
  پرینتخانه » ورزش تاریخ انتشار : 30 آوریل 2024 - 20:24 | 29 بازدید | ارسال توسط :

واکنش مدرس FIVBبه انصراف برخی بازیکنان تیم ملی والیبال از لیگ ملت ها

مدرس FIVB به انصراف برخی بازیکنان از لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.
واکنش مدرس FIVBبه انصراف برخی بازیکنان تیم ملی والیبال از لیگ ملت ها

به گزارش صبح شاهین شهر ، محمود افشاردوست ، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال در فاصله ۳ هفته ای تا آغاز لیگ ملت‌ها اظهار داشت: هنوز فرصت نکردم تمرینات تیم ملی را از نزدیک ببینم. فاصله کمی تا لیگ ملت‌ها وجود دارد و پائز در بهترین حالت ۲ هفته با تیم ملی کار کند. در این دو هفته نمی‌توان تغییرات تاکتیکی و تکنیکی ایجاد کرد. فکر می‌کنم مهمترین کار این است که روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار کند. این مسئله می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در خصوص انصراف برخی بازیکنان از حضور در تیم ملی عنوان کرد: نسل ما و نسل قبل از ما امکانات فعلی تیم ملی را نداشت و با امروز قابل قیاس نیست. ولی در آن زمان همه بازیکنان تلاش می کردند پیراهن تیم ملی را بپوشند. نسل فعلی هم در ۱۰ سال اخیر در خدمت تیم ملی بوده است. اینکه در چنین شرایطی چرا نمی‌خواهند بازی کنند مشخص نیست و باید صحبت کنند که چرا این تصمیم را گرفته‌اند.

افشاردوست درباره ارتباط انصراف برخی بازیکنان از تیم ملی با معضل بازیکن‌سالاری، گفت: بازیکن‌سالاری معانی مختلفی دارد. از تعیین تکلیف برای تیم و دخالت در امور فنی. در چنین مقطع حساس باید جوری رفتار شود که ظرفیت والیبال به کمک والیبال بیاید. در این مقطع باید بازیکنان را متقاعد کنیم که برگردند. پس از این مسابقات فدراسیون می‌تواند تصمیم بگیرد.

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها تصریح کرد: اینگونه نباشد که مثل سال گذشته وقتی می گفتیم بیایید در اردو کمک کنید نمی‌آمدند اما در جلسات ایراد می‌گرفتند و عجیب اینکه تیم‌های باشگاهی‌شان همان ایرادها را داشت.

مدرس فدراسیون جهانی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: کار سختی برای صعود به المپیک داریم. با این حال نباید تسلیم شویم. فدراسیون باید همه هم‌وغم خود را بگذارد و امیدوار به موفقیت در لیگ ملت‌ها باشیم.

نویسنده : وحید وطن خواهان اصفهانی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

13 + هشت =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.