امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 430
  پرینتخانه » شاهین شهر تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2023 - 14:38 | 154 بازدید | ارسال توسط :

اختتامیه چهارمین همایش فصلی تئاتر کوتاه (هفتک)

چهارمین همایش فصلی تئاتر کوتاه (هفتک)حوزه فیلم و تئاتر شهرستان شاهین شهرو میمه در محل سالن آمفی تئاتر تالار شیخ بهایی برگزار شد .
اختتامیه چهارمین همایش فصلی تئاتر کوتاه (هفتک)

به گزارش خبرنگار صبح شاهین شهر، همایش فصلی تئاتر کوتاه با عنوان (هفتک) با۳۲ اثررسیده به دبیرخانه این همایش با محورهایی آسیب اجتماعی و بررسی آنها و موضوعات حمایت از کالای ایرانی و کمک به تولید رشد و مهارتورم ، دانش بنیان و اشتغال آفرینی ، الگوی سبک زندگی ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، مهارت های زندگی سالم ،توسعه نشاط اجتماعی،مفاهیم شهروندی و شهرنشینی، الگوهای شهر مدرن و هوشمند در توسعه پایدار شهری، حفظ و پویایی شهر -خانواده و جوانی جمعیت در ۲ بخش خیابانی و صحنه ای با۹ اثر برگزیده  بکار خود پایان داد.

درابتدا مراسم نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان و سایر عوامل اجرایی اختتامیه چهارمین همایش فصلی تئاتر کوتاه (هفتک) قدردانی کرد و گفت : همایش فصلی تئاتر کوتاه شاهین شهر ( هفتک )، با هدف کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و به منظور کشف استعدادها و ظرفیت بالقوه بازیگران جوان حوزه نمایش و با رویکرد همدلی و حمایت از گروه های نمایشی انجام پذیرفت .

درادامه شهردار شاهین شهر ضمن قدردانی از حضور و مشارکت هنرمندان تئاتر را هنری زنده عنوان کرد و افزود : هنرمندانی خالصانه و عاشقانه تو این رویدادها به عرصه می آیند که بدون هیچ چشم داشتی سعی میکنند چراغ هنر رو پر فروغ روشن نگه دارند.

سعید ابریشمی راد گفت: تئاتر ازاین جهت مهم است که بصورت زنده می باشد که احتمال خطا در آن صفر است که یک بازیگر و یا هنرمند ، نقاش ، خطاط یاموسیقی دان نیست که یک فرصت درآن بوجود آید که ترمیم و بازسازی اصلاح داشته باشد.هنرمند تئاتر درلحظه و آن بدون هیچ خطایی باید کارکند که بنابراین زنده بودن این هنر باعث می شود تا از سایر رشته ها با ارزش تر شود .

وی زبان تئاتر را زبان ناگفته ها عنوان کرد و افزود: نکته ای که تئاتر را متمایز می کند اغلب این است که آن چرا که ما نمی توانیم به زبان بیاوریم هنر تئاتر به نمایش می گزارد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و جوایزی از عوامل اجرایی این برنامه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام /

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

16 − 6 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.