امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 433
  پرینتخانه » اخبار شاهین شهر, شاهین شهر تاریخ انتشار : 21 نوامبر 2023 - 16:05 | 131 بازدید | ارسال توسط :

اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی و جهادی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه خبر از اجرای بیش از ۲۴۰ ردیف برنامه ویژه هفته بسیج در رده های مختلف داد.
اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی و جهادی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

به گزارش صبح شاهین شهر به نقل از  کیمیای ایران آنلاین،  سرهنگ مهدی قربانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرستان گفت: بسیج مردمی ترین نهاد جمهوری اسلامی است که با درایت حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و امروز به یک جریان و تفکر هدفمند تبدیل شده است.

وی افزود:بسیج بازوی پر توان نظام جمهوری اسلامی که در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی، عمرانی و … فعالیت می کند و به عنوان جهاد سرنوشت ساز نقش دارد.

ایشان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ قشر بسیجی در حال فعالیت هستند گفت: تمام افراد در عرصه بسیج با تفکر بسیجی برای انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرستان به کنگره شهدا اشاره کرد و افزود: برنامه های پیش بینی شده هفته بسیج در راستای اجرای این کنگره هماهنگ شده اند، برنامه هایی که پایدار و ماندگار خواهند بود.

وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: برگزاری همایش دختران آفتاب با حضور ۹۰۰ دانش‌آموز دختر، تقدیر از بسیجیان اسوه در جشنواره مالک‌اشتر، همایش روشنگری و جهاد تبیین در جنگ شناختی، برگزاری مرحله هفتم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با تذکر لسانی، اجرای طرح امنیت پایدار در گشت رضویون، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، همایش اقتدار بسیج و میقات صالحین از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

سرهنگ قربانی به برخی عناوین برنامه ها اشاره و عنوان کرد: تجلیل از رده های برتر بسیج، جنگ شناختی و رفع شبهات، روشنگری و جهاد تبیین در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری دوره های آموزشی از جمله سواد رسانه ای، اکران فیلم های مختلف در مساجد و پایگاه ها، مسابقات مختلف ورزشی همچون والیبال، تنیس روی میز، فوتسال، تیراندازی با هدف ایجاد شور و نشاط از جمله برنامه ها می باشد.

وی درپایان اظهارکرد : در این هفته رونمایی از کتاب شهید اکبر جزی را در شهر گز داریم، افتتاح فاز دوم انتقال آب به کلهرود که توسط گروه های جهادی انجام شده است، موکب شهید آوینی که هنرمندان در رشته های مختلف با حضور خود علاوه بر به نمایش گذاشتن آثار خود آموزش به علاقمندان را در برنامه خود دارند، پرداخت رهن یک باب منزل ویژه نیازمندان و آزادی یک نفر از زندانیان از دیگر اقداماتی است که به مناسبت هفته بسبج انجام می شود

انتهای پیام /

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

19 − یک =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.