امام علی (ع) :
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 366
  پرینتخانه » اصفهان تاریخ انتشار : 20 ژوئن 2023 - 21:49 | 113 بازدید | ارسال توسط :

‌فرمانده‌ جدید انتظامی استان اصفهان منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام و سرتیپ دوم پاسدار «حمید علینقیان‌پور» به سمت فرمانده انتظامی استان اصفهان منصوب شد. به گزارش صبح شاهین شهر ، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان با حضور سردار احمدرضا رادان، فرماندهی انتظامی کل کشور و جمعی از مقامات استانی و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار […]

‌فرمانده‌ جدید انتظامی استان اصفهان منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام و سرتیپ دوم پاسدار «حمید علینقیان‌پور» به سمت فرمانده انتظامی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش صبح شاهین شهر ، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان با حضور سردار احمدرضا رادان، فرماندهی انتظامی کل کشور و جمعی از مقامات استانی و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار و سرتیپ دوم پاسدار «حمید علینقیان‌پور» به سمت فرمانده انتظامی استان اصفهان منصوب شد.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ذی‌الحجه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی در طول ۳ سال اخیر، با توجه به شرایط خاص حاکم بر استان و مشکلات مربوط به حوزه آب و فتنه سال گذشته کشور، ماموریت‌ خطیری بر عهده داشت، اظهار داشت:  همه ارکان نیروی انتظامی استان در این مدت برای حراست از ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی جانانه ایستادند و علی‌رغم کمبودهایی که داشتیم، در انجام ماموریت‌های خطیر و وظایف‌شان از هیچ گونه فداکاری دریغ نکردند.

وی افزود: شهادت می‌دهم که همه ارکان نیروی انتظامی، از فرمانده‌هان تا سربازان، با وجود همه سختی‌ها و بی‌مهرهایی که داشتیم، در اجرای وظایف‌شان و حراست از ارزش‌های انقلاب جانانه ایستادند و اگر اشکالاتی وجود دارد، مسئولیت آن بر عهده من است.

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهادت می‌دهم که همه همکاران و هم‌رزمانم با همه وجود برای دفاع از دستاوردها و ارزش‌های نظام و انقلاب تلاش کرده‌اند، خوشبختانه بین نیروهای انقلابی استان از جمله دستگاه قضایی، دستگاه اطلاعاتی استان، نیروی سپاه و بسیج همدلی و هم‌افزایی بالایی وجود داشت و در اجرای ماموریت‌های خطیری که بر عهده داشتیم، با ما همکاری بالایی داشتند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در عرصه‌های مختلف برای نظام و انقلاب فداکاری‌های بسیاری انجام داده‌اند، متذکر شد: شهادت می‌دهم که همکارانم آنچه در توان‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و اگر حمایت و اگر دستگاه‌ها به وظایف‌شان در پشتیبانی از حوزه فرماندهی انتظامی استان دقیق عمل می‌کردند و حمایت می‌شدیم، مطمئنا همکارانم می‌توانستند بهتر از این در قبال دفاع از حقوق مردم موفق شوند.

سردار میرحیدری گفت: سردار علینقیان‌پور از جمله نیروهای انقلابی، خوب و دلسوز کشور است که در استان اصفهان پرورش پیدا کرده‌ و در دستگاه‌های نظارتی عملکرد درخشانی داشته‌اند.

انتهای /پیام

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

17 + 11 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.